Biurka do call center

Praca biura call center posiada specyficzny charakter. Jej dynamika i oraz konieczność przeprowadzania nawet kilkudziesięciu rozmów dziennie sprawia, że w pomieszczeniu zawsze panuje ogromny hałas, który może przeszkadzać w wykonywaniu swoich obowiązków zawodowych w sposób należyty. Meble do call center rozwiązują ten problem, ponieważ są one doskonale dostosowane do potrzeb pracowników zatrudnionych w takiej roli. Komplety mogą być oparte na przykład na biurkach narożnych gwarantujących możliwość ułożenia ich w zwartej zabudowie. Wybór prostych biurek z kolei gwarantuje możliwość skorzystania z zabudowy szeregowej, która również w wielu przypadkach się sprawdza. Biurka do call center wyposażone są w blaty mocowane bezpośrednio do paneli ścianek. Można jest zamontować też do stelaży ramowych. Dodatkowym elementem ich wyposażenia są szafki. Pełnią one rolę kontenera o zabudowie poziomej. Stanowiska pracy w call center muszą być obowiązkowo oddzielone od siebie za pomocą specjalnych ścianek o wysokości przekraczającej metr.